تضمین بهترین قیمت بر روی تمامی محصولات. آخرین تماس را با ما بگیرید و با کمترین قیمت و بهترین خدمات کالا را بدون واسطه خرید کنید.

صفحه اصلی / اخبار / کنترل حیوانات خانگی با محصول جدید شیائومی

کنترل حیوانات خانگی با محصول جدید شیائومی

ابزاری هوشمند برای حیوانات خانگی دلبندتان
• توانایی ردیابی حرکتی
• کد QR
• حسگر نوری، قابل رویت بودن در تاریکی
• بلوتوث نسخه ۴.۰
• قابلیت اشتراک گذاری داده‌ها

مدال فلزی کوچک با ضخامت ۸.۶ میلیمتر به وزن ۹.۳ گرم، پوشش یک سمت آن از جنس پلاستیک مات و بادوام است و پوشش قسمت خارجی آن تشکیل شده از سیلیکون پزشکی‌ست که هم قابلیت شستشو دارد و هم ضد زنگ است.
این وسیله را می توان با کمک قاب پلاستیکی مناسبش برروی گردن حیوانات آویزان کرد.

در پشت این آویز یک “کیو آر کد” یا همان “رمزینه ی پاسخ سریع” قرار دارد که میتوانید، میزان جایزه در صورت پیدا شدن، عکس های حیوانتان و همچنین اطلاعات تماستان را تنظیم کنید.

این وسیله با کمک پروتکل‌هایی مانند بلوتوث نسخه ۴.۰ و یک Wi-Fi استاندارد میتواند به تلفن همراهتان متصل شود و اطلاعات دریافتی‌اش را به نمایش بگذارد، کافیست نرم‌افزار مخصوصی که هم برای گوشی‌های اندروید و هم آی‌ او اس طراحی شده را نصب کرده باشید.

این تگ دکمه‌ای میتواند مسافتی که حیوان خانگی شما در طول پیاده‌روی روزانه‌ی خود طی کرده، برحسب قدم‌ها و سرعت راه رفتن یا دویدنش و مدت زمان هرکدام به طور مجزا محاسبه کند و با مقادیر توصیه شده برای حفظ سلامتی‌اش مقایسه کند.
همچنین این دستگاه قادر است کیفیت خواب حیوان شما را بررسی کرده و به شما اجازه‌ی نظارت کامل بر سلامتی حیوانتان را بدهد.

اطلاعات دریافتی را میتوانید با دوستانتان و یا به طور مثال با اعضای جوامع محلی یا جهانی دوستداران حیوانات به اشتراک بگذارید.
بر طبق این اطلاعات می‌توان رتبه‌بندی‌های مختلفی ایجاد کرد و حیوانات برنده در یک رده خاص می‌توانند تعیین شوند.
از دیگر قابلیت‌های این مدال میتوان به حسگرنوری آن اشاره کرد. بنابراین شما به راحتی میتوانید حیوانتان را در تاریکی پیدا کنید و با تنظیماتی که درون برنامه قرار دارد رنگ نور را هم به دلخواه خود تغییر دهید.

تگ دکمه‌ای هوشمند سگ شیائومی با باتری CR2032، ولتاژ ۳ ولت و ظرفیت ۲۲۰ میلی‌آمپرساعت عرضه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *