تضمین بهترین قیمت بر روی تمامی محصولات. آخرین تماس را با ما بگیرید و با کمترین قیمت و بهترین خدمات کالا را بدون واسطه خرید کنید.

صفحه اصلی / تکنولوژی / دستبند سلامتی شیائومی mi band 2

دستبند سلامتی شیائومی mi band 2

حساب زمان و هر گامی که برمیدارید را با Mi Band 2 داشته باشید
• نمایشگر OLED
• پد لمسی
• طراحی جدید
• الگوریتم بروز شده گام شمار

cart


زمان، گام‌ها، ضربان قلب
نسخه‌ی جدید می‌بند۲ مجهز به یک نمایشگر OLED و دکمه‌ای لمسی می‌باشد که داده‌های بیشتری را در اختیار کاربر قرار میدهد. شما میتوانید اطلاعات دقیقی مانند مسافت طی شده‌، تعداد قدم‌ها، کالری سوزانده شده، ساعت، ضربان‌قلب و میزان شارژ باقی‌مانده را تنها با یک تماس انگشت مشاهده کنید.
تکنولوژی هوشمند بکاررفته در این دستبند پاسخگوی تمام حرکات شماست. به محض بالا‌ آوردن دستتان، دستبند ساعت را به شما نمایش میدهد.
نمایشگر ساعت و ردیاب تناسب اندامتان — دو قابلیت تنها در یک گجت

cart

الگوریتم جدید گام‌شمار، داده‌هایی دقیق قدم‌ به‌ قدم
در مقایسه با نسل قبلی و حساس به نور Mi Band، پدومتر جدید Mi Band 2 بر اساس پلتفرم سخت‌افزاری جدیدی ساخته شده است.
هرگامی که برمیدارید را به وضوح بروی صفحه نمایش دستبند مشاهده کرده و پیشرفت روزانه‌ی خود را دنبال کنید.

نظارت دقیق بر ضربان قلب
با سنسور حرکتی و ضربان قلب موجود در دستبند شما میتوانید میزان فعالیت بدن خود را مشاهده و با اطمینان خاطر بیشتری تمریناتتان را برنامه‌ریزی کنید.

cart

برای مدت طولانی بدون تحرک بوده‌اید؟
می‌بند۲ شما را به یک پیاده‌روی دعوت می‌کند
برای اینکه شما در هنگام کار و یا مطالعه، بیش از حد در حالت نشسته باقی نمانید، ردیاب تناسب اندام شیائومی مجهز به یک سیستم یادآوری شده است. این دستگاه به شما اخطار میدهد که اکنون زمان گرم کردن بدنتان فرارسیده، همین امر به بهبود گردش خون و وضعیت سلامتی بدنتان کمک می‌کند.
شما میتوانید این نوتیفیکیشن یا اعلان را شخصی‌سازی کرده و تحرک بدنی خود را به خوبی حفظ کنید.
می‌بند۲ با هشدار لرزشی شما را به انجام تحرکی کوتاه و یا پیاده‌روی در هوایی تازه دعوت می‌کند و به شما کمک می‌کند تا از صدمات جبران ناپذیر زیادی که حاصل از نشستن طولانی مدت است جلوگیری کنید.

cart

آگاه شدن از تماس‌ها و پیام‌ها با هشدار لرزشی
هنگامی که گوشی هوشمندتان یک تماس تلفنی ، پیام و یا یک نوتیفیکیشن را دریافت میکند می‌بند با یک اعلان به صورت ویبره شما را آگاه میسازد. همچنین میتوانید نام مخاطبتان را در هنگام تماس روی صفحه نمایش دستبند مشاهده کنید.

ضد‌آب با گواهینامه‌ی IP67
میتوانید دستهایتان را بشویید، به حمام بروید و یا در زیر یک باران گرم تابستانی قدم بزنید بدون اینکه نگران عملکرد دستبند خود باشید.
استاندارد بین المللی IP67، از دستبند تناسب اندامتان در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار محفاظت می‌کند، همچنین در برابر عرق کردن، روغن و در تماس با دیگر مواد خوراکی سالم می‌ماند.

cart

زیبایی داخلی و خارجی
پشت ظاهر تمام عیار این دستبند تکنولوژی‌های نوآورانه منحصر به فردی پنهان شده و اجزای داخلی به صورت ارگونومیک، با استفاده از قالب‌گیری تزریقی فوق‌العاده دقیق و اشعه UV در پانل قرار گرفته‌اند.
با این تکنیک تولید، سطح Xiaomi Mi Band 2 دارای مقاومت در برابر خراش و اثر انگشت است.

صفحه نمایشگر OLED کم‌مصرف
تنها با یک تماس انگشتتان به داده‌ها دسترسی پیدا کنید. همچنین تکنولوژی هوشمند صرفه جویی انرژی به شما این امکان را میدهد تا استفاده‌ی طولانی مدت‌تری بدون نیاز به شارژ مجدد داشته باشید.

cart

اتصال مطمئن
طراحی جدید می‌بند۲ شامل یک نگهدارنده حلقه‌ایست که این ردیاب را محکم در جای خود حفظ میکند. بنابرین در طول تمرینات شدید ورزشی و دیگر فعالیت‌ها امکان جدا شدن آن وجود ندارد.
علاوه بر این، قلاب این بند دارای ساخت و ساز بدون درز است‌، که احتمال گم شدن ردیاب را کاهش می‌دهد.

مواد بکار رفته سازگار با محیط زیست
مواد جدید بکار رفته در ساخت دستبند جدید شیائومی‌، لطافت بیشتری دارد بطوری که در هنگام تماس با مچ دستتان احساس دلپذیری پیدا می‌کنید.
مواد سازگار با طبیعت و ضد حساسیت این بند منافذ پوست را مسدود نمی‌کند، مانع جذب اکسیژن از طریق پوست نمی‌گردد و همین امر موجب کاهش ناراحتی پوست در زیر دستبند می‌شود.

cart

آزموده شده در شرایط شدید زیست محیطی
برای اطمینان پیدا کردن تا ۹۹.۹۹ درصد از این مسئله که این دستبند در وضعیت‌های مختلف دچار مشکل نمی‌شود آزمون‌های شدیدی صورت گرفت تا قابلیت‌هایش را ثابت کند:
• ۱۲۸ساعت در دمای ۷۰ درجه سانتیگراد
• ۱۲۸ساعت در دمای ۲۰- درجه سانتیگراد
• ۱۲ سقوط موفق از فاصله‌ی ۱.۲ متر بروی سطح بسیار سخت
• ۲۴ ساعت آزمایش گواهینامه محافظتی IP67

بروز رسانی دقیق‌تر
برنامه‌ی آپدیت شده‌ی Xiaomi Mi Band 2 بهینه‌سازی بیشتری داشته تا بطور دقیق‌تر ضربان قلب، گام‌ها، مراحل خواب (سبک و عمیق)، وزن و غیره را بررسی کند.
این داده‌های وسیع در منوی برنامه، شما را قادر می‌سازد تا اطلاعات بیشتری نسبت به بدن خود بدست آورید. همچنین هرکدام از ویژگی‌ها جهت مشاهده در یک دوره خاص مانند یک روز، یک هفته و یا یک ماه به طور جداگانه تفکیک شده‌اند تا بتوانید فعالیت‌های خود را مشاهده و انگیزه‌ای برای پیشرفت و حرکت رو به جلو داشته باشید.

بند‌هایی با رنگ‌های مختلف برای زندگی رنگارنگ شما
بند‌های قابل تعویض شیائومی می‌بند‌۲ در رنگ‌های دلپذیر مشکی، آبی، سبز، نارنجی و غیره در دسترس هستند، می‌توانید رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید و با سبک منحصر به فردتان تطبیق دهید.
زندگی خود را با دستبندهای جدید شیائومی مزین کنید.
cart

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *