تضمین بهترین قیمت بر روی تمامی محصولات. آخرین تماس را با ما بگیرید و با کمترین قیمت و بهترین خدمات کالا را بدون واسطه خرید کنید.

صفحه اصلی / اخبار / معرفی ترازوی شیائومی Yunmai Mini 2

معرفی ترازوی شیائومی Yunmai Mini 2

اخیرا یکی از کمپانی های معروف و خوشنام چینی در زمنیه ساخت و تولید ترازوهای هوشمند به نام Yunmai با همکاری شیائومی محصولی به نام ترازوی شیائومی Mini 2 ارائه داده است. در مقایسه با ترازوی شیائومی  Smart Scales، محصول جدید با استفاده از تحلیل BIA به تجزیه تحلیل وضعیت سلامتی ارگانهای داخلی و اجزای بدن پرداخته و بسیار مناسب برای همه افراد استْ چه کسانیکه در رژیم به سر میبرند و چه کسانیکه در حال تمرینهای Fitness هستند.

cart

yunmai mini 2

BIA یا تجزیه و تحلیل وابستگی بیوالکتریکی (Bioelectrical impendence analysis) تکنولوژی ایست که مقیاسهای سلامتی و تناسب اندام را اندازه گیری میکند، این معیارها  بسیار فراتر از وزن بوده و اطلاعات بسیار مهمی به شما خواهد داد. نحوه عملکرد تحلیلگر BIA به این صورت بوده که یک جریان الکتریکی کوچک را به بدن شما ارسال می کند که کاملا بدون ضرر و غیر قابل احساس می باشد.

cart

yunmai mini 2

جریان الکتریکی از خون و عضله سریعتر و از چربی و استخوان کندتر عبور می کند. بنابراین با اندازه گیری مقیاسها و سرعت جریان در هر منطقه و با کمک فرمول های ریاضی در نهایت میزان چربی و دیگر ویژگی های مهم بدن مانند توده استخوانی، میزان متابولیسم پایه، میزان آب بدن را می سنجد. به طور کلی ترازوی شیائومی Yunmai Mini 2، به تحلیل ۱۰ مولفه مهم بدن می پردازد.

cart

yunmai mini 2

صفحه نمایشگر LED تعبیه شده روی ترازوی شیائومی Mini 2 بسیار خوانا بوده و برای صرفه جویی در مصرف باتری به محض ایستادن روی ترازو روشن شده و بعد از کنر رفتن از روی ترازو خاموش میشود و در حالت خاموشی اصلا قابل مشاهده نیست.

cart

yunmai mini 2

ظاهر مخصوصا در مورد یک ترازوی هوشمند خیلی مهم نبوده و معمولا محصولات مشابه ظاهر چندان دلچسبی ندارند، اما ترازوی شیائومی Yunmai Mini 2 ظاهری شیک، مدرن و رضایت بخش دارد. بدنه ترازو از شیشه حرارت دیده ساخته شده که در زیر پای شما حس خوبی خواهد داشت. الکترودهای روی ترازو نیز از استیل ضد زنگ ساخته شده تا در حمام و دستشویی هم قابل استفاده باشد.

cart

2 دیدگاه برای معرفی ترازوی شیائومی Yunmai Mini 2 ثبت شده است

  1. به نظر ترازوی خیلی خوبی میاد
    جالبیش اینه که میشه توی حمام و دستشویی هم استفاده کرد و ضد زنگ هستش
    نسبت به قبلیا شیکترم شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *