تضمین بهترین قیمت بر روی تمامی محصولات. آخرین تماس را با ما بگیرید و با کمترین قیمت و بهترین خدمات کالا را بدون واسطه خرید کنید.

صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده / معرفی چراغ مطالعه MIJIA YEELIGHT IRON

معرفی چراغ مطالعه MIJIA YEELIGHT IRON

Yeelight Iron Lamp

به تازگی شیائومی محصول جدیدی به نام MIJIA YEELIGHT IRON معرفی کرده است. این محصول یک چراغ مطالعه است که حاصل همکاری شیائومی و کمپانی Mijia Yeelight می باشد. هنوز مشخصات چراغ مطالعه MIJIA YEELIGHT IRON به طور کامل مشخص نشده است اما نکته عجیب در مورد این محصول در نگاه اول سادگی بیش از حد آن و عدم بهره گیری از هوشمندی در این محصول بر خلاف مدلهای قبل میباشد. چراغ مطالعه MIJIA YEELIGHT IRON بلوتوث و Wifi ندارد و برخلاف مدلهای قبل به گوشی شما متصل نمیشود. با این وجود این محصول به خوبی طراحی شده و کیفیت آن بالاتر از حد معمول است.

حتی اگر در اولین نگاه یک دید منفی نسبت به آن پیدا کنید باز هم بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید تا به بررسی نقاط قوت و ضعف این محصول بپردازیم.

cart

Yeelight Iron Lamp

چراغ مطالعه MIJIA YEELIGHT IRON

حتی سازنده محصولات سری Yeelight هم تابحال محصولی اینچنین تولید نکرده بود. در واقع تمام لامپهایی که با نام تجاری Mijia Yeelight تاکنون به بازار عرضه شده بود همگی دارای یک اتصال بلوتوث یا WiFi بودند و به کمک موبایل از راه دور قابل کنترل بودند. روی بدنه این چراغ تنها یک دکمه خاموش و روشن تعبیه شده و دیگر هیچ! البته کیفیت ساخت چراغ مطالعه MIJIA YEELIGHT IRON بسیار بالاتر از مدلهای قبل بوده و بدنه فلزی آن از نکات مثبت این محصول می‌باشد. نکته مثبت دیگر این محصول هم طراحی شیک و مدرن آن است. وزن آن ۱۸۳۰ گرم و ابعاد ۲۷ سانتی متر و ۵۳ سانتی متر است. پایه بلند و مستحکم آن ثبات خوبی دارد. و بسیار مستحکم و پایدار می‌باشد. نوع سرپیچ آن E27 بوده و به اکثر لامپهای موجود در بازار متصل میشود.

cart

در آخر با توجه به کیفیت ساخت بالا و طراحی شیک این مدل و قیمت پایین ۱۴۹ یوآن محصول، خرید آن کاملا منطقی می باشد. چراغ مطالعه MIJIA YEELIGHT IRON در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه خواهد شد و احتمالا تا اواخر بهمن سال ۹۶ این محصول در بازار ایران موجود شود.

cart

Yeelight Iron Lamp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *