خط تولید محصولات شیائومی تحت برند MIJIA باز هم با ارائه محصولی دیگر گسترده تر شده است. Mijia زیر برندی موفق با محصولاتی بسیار متنوع و با کیفیت بوده که آخرین محصولی که به تازگی تحت این برند معرفی شده است، صندلی ماساژور شیائومی با نام Smart Leisure Massage Chair بوده که در واقع ۱۲۴‌اُمین محصول تحت برند Mijia میباشد. قیمت صندلی ماساژور شیائومی از ۳،۹۹۹ یوان شروع میشود.

صندلی ماساژور Xiaomi Smart Leisure توسط کارخانه Momoda ساخته شده و با لوگوی این کمپانی ارائه شده است. صندلی این محصول شکلی مانند حرف L داشته و بر روی یک ریل مستقر شده است. صندلی ماساژ Xiaomi یک ماساژور حرفه ای و کامل بوده که تمام بدن شما را از گردن تا ساق پا ماساژ خواهد داد. شدت و قدرت ماساژ کامل و به طور مستقل، قابل تنظیم بوده و همچنین امکان انتخاب از میان چندین حالت مختلف را خواهید داشت.

صندلی ماساژور شیائومی Momoda Smart Leisure از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده و چرم به کار رفته در این محصول از پلی اورتان (PU) ساخته شده است. در عین حال پوشش چرمی این محصول بدون بو بوده و در برابر رطوبت و سایش مقاوم است و به راحتی پاره نمی شود. در زیر این پوشش چرمی توپ های ماساژ سیلیکونی جایگذاری شده که لطافت و نرمی خوبی دارد.

صندلی ماساژ هوشمند Momoda به راحتی در زاویه ۱۲۶ درجه قرار گرفته که اصطلاحا به این وضعیت، حالت جاذبه صفر گویند و در این حالت فرد احساس بی وزنی کرده و جاذبه را احساس نمیکند، مانند حس قرار گرفتن در یک سفینه فضایی. در حین ماساژ، صندلی هوشمند ماساژور شیائومی حدود ۱۰۰ وات انرژی مصرف میکند و در حالت استند بای این میزان تا ۰.۵۴ وات کاهش می یابد. میزان نویز این صندلی ماساژور نیز کمتر از ۵۵ دسی‌بل می‌باشد.

صندلی ماساژور هوشمند شیائومی به اپلیکیشن مخصوص Mijia بر روی گوشی موبایل هوشمند شما وصل خواهد شد و کاربر قادر خواهد بود به کمک این نرم‌افزار عملکردها و حالات مختلفی را تنظیم کرده و یا حالت مورد علاقه خود را با ترکیب و اعمال تغییراتی بر روی برنامه های از پیش تعریف شده برای خود بسازد.

حالات مختلفی برای این ماساژور از پیش تعریف شده است مانند  exercise mode و حالت آرامش بخش و یا حالت بهبود خواب. علاوه بر این موارد کاربر میتواند در حالت تنیم دستی، خود زاویه، روش ماساژ و نواحی ماساژ و غیره را انتخاب کند.