تضمین بهترین قیمت بر روی تمامی محصولات. آخرین تماس را با ما بگیرید و با کمترین قیمت و بهترین خدمات کالا را بدون واسطه خرید کنید.

صفحه اصلی / اخبار / معرفی لپ تاپ شیائومی Mi Notebook Pro

معرفی لپ تاپ شیائومی Mi Notebook Pro

لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی شیائومی Millet Notebook Pro

لپ‌تاپ قدرتمندتر و حرفه‌ای‌تر

mi notebook pro 1

 

پردازنده نسل هشتم با هسته Intel

افزایش ۴۰ درصدی سرعت عملکرد، بدون وقفه با پردازنده ۴core 8threaths

با پردازنده قدرتمند نسل هشتم Intel ® Core ™ i7 processor و no lock 4-core 8 threads، با حداکثر فرکانس ۴.0GHz، سرعت عملکرد و کارایی لپ‌تاپ شیائومی Mi Notebook Pro نسبت به نسخه قبلی تا ۴۰ درصد افزایش یافته است.
با این پردازنده قدرتمند امکان انجام چندین کار همزمان، مانند ایجاد ویرایش و به اشتراک گذاری فایلهای گرافیکی و ویدئویی، بدون کوچکترین وقفه صورت میگیرد.

mi notebook pro2

ویرایش تصاویر

به کمک قابلیت ۸thread multitasking، پردازش تصاویر و ویرایش افکت‌ها با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

mi notebook pro2

ویرایش ویدئو

ویرایش و rendering ویدئوها با سرعت بیشتر، پاسخگویی سریعتر در حین کار با ویدئوهای ۴K و درون‌ریزی و برون‌ریزی فایل‌های ویدئویی

mi notebook pro2

۳D Rendering

سرعت درون‌ریزی مستندات گرافیکی بسیار بالا بوده، افکت های تصویری به سرعت نمایش و ویرایش داده می شود، تصویرهای سه بعدی با کیفیت بالا به سرعت render خواهد شد.

گرافیک GeForce MX150

گرافیکی قدرتمند و حرفه ای

گرافیک تخصصی و حرفه‌ای NVIDIA GeForce ® MX150 با ۳۲درصد افزایش عملکرد واقعی. مجهز به ۲GB حافظه رم گرافیکی بسیار سریع GDDR5 بوده، که سبب ایجاد تصویری با کیفیت Full HD با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی بوده و با عملکردی بی‌نظیر، نورهای ظریف و سایه‌ها را ساخته و سطوحی یکنواخت خلق کرده تا در هنگام بازی تجربه‌ای بسیار نزدیک به واقعیت حس کنید.

فیلمی واقعی از اجرای بازی Vanguard در لپتاپ شیائومی Mi Notebook Pro

ارتقا کامل سیستم خنک کننده لپ‌تاپ

تعبیه دو فن بزرگ، لوله گرمایشی با شعاع زیاد و ناحیه بزرگ هدایت حرارت، سبب ایجاد سیستم خنک کننده بسیار موثر با گردش هوای ایده‌آل شده است.

mi notebook pro 2

افزایش پهنای باند تا ۸۰ درصد، حافظه دو کاناله

حافظه استاندارد DDR4 2400MHz با حداکثر ظرفیت ۱۶ گیگابایت. طراحی دو کاناله که موجب افزایش ۸۰ دزصدی پهنای باند در مقایسه با تک کاناله شده است. که به کمک آن میتوان چندین نوع مختلف برنامه و مستندات را به صورت همزمان و با سرعت بسیار بالا باز کرد.

mi notebook pro 3

صفحه نمایش بزرگ ۱۵.۶ اینچی

با محافظ gorilla glass نسل سوم Corning، با قاب دور ۶.۵۲ میلیمتری، ۸۱.۵ درصد screen ratio، کیفیت نمایش FullHD و ۷۲ درصد وسعت رنگ NTSC، یک صفحه نمایش مناسب برای انواع کاربری را فراهم کرده است.

mi notebook pro 04

کیبرد بسیار راحت و مناسب

فاصله ۱۹.۵ میلیمتری بین دکمه ها جهت جلوگیری از زده شدن دکمه اشتباه

به دلیل وجود فاصله ۱۹.۵ میلیمتری بین مرکز دکمه‌ها از برخورد دکمه دیگری به اشتباه و یا زدن دو دکمه همزمان جلوگیری شده است. این فاصله نتیجه آزمایش برروی افراد مختلف با سایز دست‌های متفاوت بوده تا اندازه استانداردی برای همه افراد به دست آید، تا از بروز خطا جلوگیری شده و هم چنین سرعت تایپ کم نشود.

طراحی مناسب هر دکمه

mi notebook pro 5

انحنای مناسب برای انگشتان

با ایجاد انحنای استاندارد ۰.۳ میلیمتری در دکمه‌های صفحه کلید لپ‌تاپ شیائومی Pro، فشردن دکمه‌ها بسیار راحت و سریع شده است.

اختلاف ارتفاع فشردن کلیدها نیز تنها ۱.۵ میلیمتر بوده که به راحتی و سرعت استفاده از آن می افزاید.

بازکردن قفل صفحه کلید با اثر انگشت و زمان WakeUp دو ثانیه ای

mi notebook pro 6

با تعریف اثر انگشت صاحب لپ‌تاپ شیائومی دیگر نیازی به ساخت و یادآوری پسوردهای پیچیده ندارید، تنها کافیست انگشت خود را روی سنسور تشخیص اثر انگشت قرار داده تا قفل لپ‌تاپ شما باز شود. با این روش به صورت بسیار مطمئن تر میتوانید اطلاعات خود را در کامپیوتر شخصیتان نگه دارید.

بدنه ساخته شده از فلز فشرده شده، اسکلت ساخته شده از آلیاژ منیزیم، با دو مرحله ارتقای استحکام

تمامی بدنه فلزی بوده و ضخامت ورق آلیاژ آلومینیوم به کار رفته در لپ‌تاپ شیائومی Pro تا ۲۵ درصد افزایش یافته و استحکام اسکلت فلزی ساخته شده از آلیاژ منیزیم با دو مرحله ارتقا افزایش یافته است. بدنه سرسخت Mi Notebook Pro، این لپتاپ را محصولی قابل اعتماد و بادوام ساخته است، تا بدون کوچکترین دغدغه ای در طول روز بتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

 

رابط Grand Slam، به کمک ۷ رابط بزرگ تمامی نیازهای شما پاسخ داده خواهد شد

لپ تاپ شیائومی Millet Notebook Pro، با بیش از ۷ رابط، آداپتور چندمنظوره Millet، رابط قابل ارتقا USB، رابط HDMI، رابط VGA، رابط Mini DP و پورت اترنت Gigabit و جک ۳.۵ میلیمتری صدا، پاسخگوی کلیه نیازهای شما می باشد.

mi notebook pro 8

اسپیکر Harman Infinity با کیفیت صدای Dolby Panorama sound theater

لپ‌تاپ شیائومی Pro، صدایی عمیق و با کیفیت و در عین حال ظریف در فرکانس پایین را به کمک اسپیکر قدرتمند و جدید Harman Infinity برای شما خلق میکند. با این لپ‌تاپ در هنگام استفاده از هدفون، تماشای فیلم، استفاده از حالت سینمایی با کیفیت صدای Dolby ® panoramic، گوش دادن به موسیقی، میکس و تنظیم حرفه‌ای آهنگ، به تجربه‌ای لذت بخش و همه جانبه منجر خواهد شد.

mi notebook pro 9

مشخصات تخصصی‌تر

  • صفحه لمسی دقیق با کنترل چندگانه Multi-gesture
  • WiFi دو آنتن ac بدون تداخل و بسیار پایدار
  • رابط چند منظوره USB-C با امکان شارژ، انتقال داده و خروجی ویدئو
  • ۶۰Whr پاور بالا با امکان پخش ویدئوی مداوم تا ۹ ساعت
  • قابلیت شارژ سریع ۱C fast charge با شارژ ۵۰ درصدی در ۳۵ دقیقه
  • تامین برق سبک برای شارژ موبایل با امکان شارژ سریع  ۱۸ واتی

مشخصات سخت افزاری

لپ‌تاپ شیائومی Pro در سه نسخه به بازار عرضه شده که یک مدل با پردازنده Core i5، با ۸ گیگابایت RAM و مدل دوم با پردازنده Core i7، با ۸ گیگابایت RAM و مدل سوم با پردازنده Core i7، با ۱۶ گیگابایت RAM  به بازار عرضه شده است.
هر سه مدل دارای کارت گرافیک NVIDIA GeForce ® MX150، حافظه گرافیکی ۲GB GDDR5، حافظه داخلی ۲۵۶G PCIe SSD، پشتیبانی از M.2 SATA SSD و fingerprint برای تشخیص اثر انگشت می‌باشد.

ابعاد و وزن

طول لپ‌تاپ ۳۶۰.۷ میلیمتر، عرض آن ۲۴۳.۶ میلیمتر و به قطر ۱۵.۹ میلیمتر می‌باشد.وزن تقریبی این لپ‌تاپ هم با باتری ۱.۹۵ کیلوگرم است.

mi notebook pro 11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *